18 Mayıs 2017 Perşembe

Benim İçin Aşk

Film izliyordum, arkadaşımdan mesaj geldi. Bir araştırma kapsamında anket tarzı testlerden yapıyorlarmış, son güne bırakmış da acilen soruları cevaplamam lazımmış(!) Film izlerken bölünmeyi de hiç sevmem ama el mahkum ara verip cevapladım tabi kuzu kuzu. Güzel güzel sorular vardı ama 'senin için aşk nedir?' temalı ne işe yarayacağını anlamadığım bir soru koymuşlar, ayy böyle soru mu olurmuş yahu, resmen dipsiz kuyu! Tabi benim cevap aldı başını gitti. Eh hazır film de tamamen bölünmüşken iyisi mi bir de yazısını yazayım şunun dedim.
Dedim ama şimdi oturup da Sezen Cumhur Önal moduna girmeyeceğim. Daha doğrusu giremeyeceğim çünkü bendeki aşk öyle beklentiyi karşılayacak cinsten değil. Şu klasik 'aşka inanmıyorum' culardan da olmak istemem aslında. Hmm sanırım benim lugatta aşk işlenmemiş. Ama çevremde aşkı tanımlayan çok insan var, gencinden yaşlısına... Fakat bana göre tüm o tanımlar sevmek ya da çok sevmek ya da hayranlık duymaktan ötürü anlık kapılmak gibi şeyler. Neyse bu konuya çok girmeyeceğim çünkü ne zaman bunları söylediysem genelde ikna edilmeye çalışılan kişi oluyorum.
Gelelim benim için aşk meselesine. Bence benim için aşk çikolata ya, gerçekten. 😄 Ömrümün sonuna kadar, her gün, her sabah, her akşam, sevinçte, hüzünde, merakta, kısacası her saniye yiyebilme potansiyeline sahibim. 'Hah işte şimdi bu söylediğini al ve bir insan üzerinde hayal et.' demişti uzun zaman önce bir arkadaşım. Açıkçası o günden beri bunu kafamda bir türlü oturtabilmiş değilim çünkü ben çikolatayı -örnek verdiğim için bundan devam ediyorum- hiçbir çıkarım olmadan seviyorum. Yani birgün bana kilo aldıracak olsa da ben onu yemeye devam edeceğim. Ve muhtemelen aramızdaki ilişki ben ölünceye kadar mutlu mesut devam edecek. 😋 Gel gelelim insanoğlu böyle mi? Hele ki günümüzde, şöyle çıkarsız aşklardan kaç tane örnek var? Bence yok çünkü insanoğlu nankör, mutlaka bir karşılık bekliyor. 'Olur mu benim çevremde böyle dolu insan var.' sonucuna ulaşıyorsak, evet benim de var ama işte onlar aşk değil bana göre, sevmek... Mesela daha birkaç hafta önce en yakın evli arkadaşıma 'sence aşkınız ne durumda?' diye sormuştum. 'Bu kadar uzun birliktelikten sonra evlenince baştaki o aşık oldum hissi yerini sevgiye, saygıya, sadakat ya da bütün olmaya bırakıyor.' cevabını almıştım. Ya işte aynen öyle, belki de o baştaki aşık oldum hissi de çok sevmektendi. Yani en azından bana göre böyle. 
Cık, yine olmadı değil mi, çıkamadım işin içinden. Kafamda da netleşmiş değil. Zaten muhtemelen o soruya verdiğim cevaba da çok gülecekler çünkü geneli yiyeceklerden oluşan bir liste yaptım. En iyisi gideyim bölük pörçük filmime devam edeyim... 
Bence

25 yorum:

  1. Aşk ve sevgi bence farklı.Aşkın içinde de sevgi var tabii ama aşk elektirik çarpması gibi :)) Aşk geçici oluyor ama sevgi her zaman kalıcı :) Çikolata aşkının yeri başka tabii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi elektrik çarpması :)) Evet çikolata çok başka ;))

      Sil
  2. Ay aşk işte ne biliyon mu.Farklılığına hayran kaliyorsun.Bu ya tipi ya huyu yada isi oluyor.Ve ona ulasamadigin zaman ask ulastigin zaman sevgi oluyor.Öyle körü körüne olursan da saplanti deniyor bence 😁 yani bir nevi tanimsiz cisim.ufo gibi 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ulaşamadığın zaman mı aşk oluyormuş. Ben onu eziyet diye biliyordum :D Hakkaten ufo gibi şuan yazım tamamlandı bencee :))

      Sil
  3. Aşkı bazıları çok yoğun yaşar. Ama o hırsı, kaprisi, severken bir anda yok etmeyi düşünecek kadar kıskanmayı, tutkuyu, bağımlılığı, her uç duyguları taşıyabilir. Aşk mantığı tüm gücüyle ittirir. Ve sıradanlaştırmaya çalışana cezasını daha çok seven verir. Renk katarsan renklenir. Hayranlıksa yitip gider. Ama aşk vardır ve hep olacaktır, nöbetleşe yaşansa da.
    Keyifliydi yazın, çok doğaldı, sohbet eder gibi. Böyle yazılar beni çok tatmin ediyor. Artık yazı ve yorumlarda görüşmek dileğiyle. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Abla, samimiyetiniz için ben teşekkür ediyorum. Siz böyle yazınca hak vermeden de edemedim.. Sevgiler benden :)

      Sil
  4. Aşk gibi bir duygu anlatılası değil yaşanılası bir şeydir. Küt diye aşk' a düşünce anlıyor insan ancak. Hiç bir beklenti olmuyor, her güzel şeyi ona yaşatmak ve paylaşmak düşüncesi hakim oluyor. Sonra yavaş yavaş normale dönülüyor, eğer sevgiye dönüştürülebilirse harika.. olmazsa bu sefer düşmanlık hasıl oluyor. :)

    Velhasıl bir gün aşk duygusunu yaşamanı dilerim. Ondan sonra tekrar konuşuruz :)
    Bu arada filmin adı neydi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor ya, derin mevzular bunlar sanırım ;) Düşmanlık kısmına katılıyorum ama. Filmim de Jackie idi, Natalie Portman çok severim :))

      Sil
    2. Ah dün seyrettim.. harikaydı cidden..müthiş bir rol almış ve Jackie' nin tüm yayınlarını izlemiş.. o konuşmasının neden öyle olduğunu anlamamıştım önce, meğer aksanı varmış ve youtube videolarını izleyince bu kadar olur dedim, aynısı :))

      Sil
    3. Tesadüfün böylesii (kalp emoji) :)) Ben de çok merak ediyordum, rol için baya zorlandığını, destek aldığını vs. okumuştum. Cidden altından çok iyi kalkmış bence de :)

      Sil
    4. şu anda da film izliyorum.. Ferzan Özpetek' in Kemerlerinizi bağlayın :)))

      Sil
    5. Yaşasın önerim de geldii :)) İlk fırsatta izleyeceğim ;)

      Sil
  5. Aşk sevgi ya da her neyse kesinlikle iki insan arasındaki ilişki emek ve fedakarlıktır. Özveridir bence 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum bence de tam bir fedakarlık, öyle de olmalı.. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ömrümüz anket olmuş :))

      Sil
    2. Fikirlerimizi bilmezsek sonucu bulamayız ki, nihayetinde bir zaman insanların başına bu şans uğrayabiliyor. Hepimiz şöyleydir, böyledir, ben şu hatayı yaptım, yapmayınca her şey düzeldi. Derken bir de bakmışsın aşk insanların arasında kol geziyor. En azından sevgiler coşunca, dıştan gelen sıkıntıları daha güvenle atlatılırız. Allah böyle yaratmış bizi ve günah olmayan bir olay, hoşlanma ve giderek tutulma vs. Bence çok mutlu edici. Aşkı korumaya almalıyız. Mutlaka seveceğimiz biri olacaktır.

      Sil
    3. Haklısınız Ece Abla aslında hepsi tecrübeyle ilgili, aşkın bir değeri varsa bence de korunmalı ama malesef pek böyle olduğunu düşünmüyorum. Sadece kendimle ilgili de değil, bazen ve hatta son zamanlarda çoğu zaman çevremde de gözlemliyorum bunu..

      Sil
  7. İnsanlar güzeli seviyor sonra laf salatası yapıyor. Kimse saygı, sevgi ya da karakteri gerçekten umursamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işte ya, ben de buna yakın şeyler demeye çalışıyorum, nihayet geldi yorum da rahatladım :))

      Sil
  8. senin dediğin aşk değil sevda cicim :) sevda aşktan daha derin ve yoğun bişi :)

    YanıtlaSil
  9. bi de o aşk değilmiş sadakatmış filan diyen arkadaşlarınki de aşk değilmiş ya. evlilik için olan aşkmış onlarınki herhalde. çünkü aşk, bir araya geldikten sonra başlayan bir duygu olmalı asıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, öyle ya da böyle derin mevzular.. :))

      Sil
  10. Aman en iyisi çikolata gene,gerisi yalan ^^

    YanıtlaSil