24 Mayıs 2017 Çarşamba

Lütfen Daha Sonra Tekrar Denemeyiniz!

Kendi çapımda yaptığım sosyal deneyimi an itibariyle sonlandırıyorum çünkü bu işin sonu son değil, belli oldu. Yaklaşık üç aydan beri Ankara' da bir kurs için hazırlanıyordum. Daha doğrusu kursun kayıt tarihlerini güncellemesi için keyfini bekliyordum. 😃 Kimseciklere de söylemedim ki şimdi birşey olur, iş bozulur, gidemem falan diye.😁 İleride belki yazarım üzerine. Neyse, malum bekleyiş bu kadar uzun olurken ve ben de Kaysericiğimde ikamet ediyorken sık sık telefonla görüşmeler yapmam gerekiyordu. Web sitesine de öyle etraflıca açıklama yapmadıkları için -hakkım olarak- her yeni gelişmede ben de muhtemelen diğer insanlar gibi arıyor, soruyor, öğreniyordum. Buraya kadar herşey normal. Ama gel gör ki karşı tarafta o telefonun başında duran kızımız sanıyorum işinden hiç memnun değil fakat nedense her telefona da çıkmak istiyor. Başlarda 'ay canım ya yorulmuştur belki, olabilir böyle şeyler.' gibi avutuyordum kendimi. Ama bu bir oldu, iki oldu, üç, beş... Derken benim sabır da epey tükendi tabi. Bir insan her daim mi sert olacaktı? Ya da o telefonu kaldırınca üç- beş kibar sözcük kullanıp hoş görünmek çok mu zordu yani? Ben zaten bilsem aramam, çok da bayıldığımdan ya da kızın sesini duymak istediğimden değil herhalde(!) Bunu da demeyi düşündüm bir ara ama huyum değil işte, n'aparsın...
Eh bu kadar zamanda ben tabi kızın bu durumunu geç de olsa anladım ve son birkaç aramadır da buna göre davranmaya başladım. Mesela geçen haftalarda ödemeyle ilgili bir duyuru olmuştu. Parayı uzay boşluğuna ödeyecek halimiz olmadığına göre bir hesap numarası gerekiyordu değil mi? Bizim kıza uygun dille bunu ifade edince 'yani herhalde hesap numarası olmalı yoksa nasıl işlem yapabileyim ben, siz bir bakın deneyin, eğer problem çıkıyorsa..' diye sonu gelmeyen bir cümle geveledi ağzında. Ben de muhtemelen sitede biryerlerde hesap numarası olduğunu kendisine hatırlatınca(!) 'evet sitemizde hesap numaramız vardır oradan iletişime geçebilirsiniz, iyi günler!' şeklinde telefonun çat diye kapanmasıyla kaldım.
Gelelim günümüze... Hemen hemen herşey kesinleştiği için artık son birkaç arama yapacağım yönünde teselli bularak yeniden tuşladım numarayı. Aa, o da ne! Bizim kız yok, hem de doğrudan ifadesiyle başına talihsiz birşey gelmiş. Ben tabi kızı artık tanıdığım için refleks olarak hal- hatır- durum ciddiyeti sorgulaması yaptım bir süre. Neyse, ciddi birşey yokmuş galiba. Ama o kadar zaman sonra şöyle en içime sinen telefon görüşmesini de karşı taraftaki beyefendi -çok kibar olduğu için böyle demek istedim- sayesinde yaptığım için mutlu oldum. Yetkili kişi olmamasına rağmen en başından bilgilendirme yaparak, ayrıntıları vererek sonuca bağlaması mı yoksa iletişime verdiği önemi mi daha çok mutlu etti karar veremiyorum ama mesele bu kadar da basitti işte. 
Evet hayat yorucu, koşturmalar bitmiyor ama birbirimize gösterdiğimiz sabır artık hiç mi kalmadı yani? Herkesin her konuda bir fikri var ama iş bireyselliğe dönünce kimsenin aklı doğru yönde çalışmıyor. Bu ev hanımı olmuş birisinin her sabah uyanıp 'ev işinden bıktım' demesi gibi birşey. Sadece ben mi bu duruma kafayı bu kadar takmış vaziyetteyim bilmiyorum ama tek istediğim, birileri biryerlerde başına geçtiği meseleyi doğru düzgün halletsin de biz de yolumuza bakalım. Tek istediğim, olayları abartmadan, ruh hallerinin dozunu kaçırmadan kendisini yönetebilen birkaç insanla muhatap olmak. Böylesine sıradan birşey de artık zor kategorisine dahil olduysa sanıyorum bu yazı da, söylenen onca söz de boşa gitmiş demektir...
Bence

10 yorum:

  1. hehe bizim ülkenin halleri iştee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, öğrenilmiş çaresizlik.. :)

      Sil
  2. Bende tekrar denemiyorum.Denersem de acani pisman ediyorum 😀 bu arada görsellerini nerden buluypsun canm cok hos oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha pişman etmek iyiymiş ya :D Genelde instagramdan alıyorum ama arada pinterest ve çok nadir de olsa google. Teşekkür ediyorumm ;))

      Sil
    2. Ahaha pişman etmek iyiymiş ya :D Genelde instagramdan alıyorum ama arada pinterest ve çok nadir de olsa google. Teşekkür ediyorumm ;))

      Sil
    3. Link belirtmiyosun galiba ama dimi.Yada ben mi göremedim :) bende googleden aliyodum rastgele.Meğer ne tehlikeliymis.Ondan sordum telif hakki dogmasin sanada 💕

      Sil
    4. Ayy evet evet, eskiden almıştım da sonradan ben de vazgeçtim, öyleymiş gerçekten.. Yaa düşünceli insanın hali bir başka tabii (kalp kalp) :))

      Sil
    5. Sanada bir sürü kalp kalppl canm :))

      Sil
  3. Ben bir yerde kadın çalışan varsa aman tanrım ne olacak acaba diye giriyorum içeri çünkü hep kapris hep kapris biliyorum ki indirim yapmayacak hiç bir kolaylıkta bulunmayacak küçümsüyecek yıldım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, insanı boş yere geriyorlar çok ilginçler doğrusu..

      Sil