23 Haziran 2017 Cuma

Nihayet

Döndüm!
Ama nasıl bir özlemle, nasıl bir telaşla belli değil...

Yine zamanın hızına yenik düşmüşken bulunca kendimi, en iyisinin fazla yıpranmadan teselli olmak ya da kendimi teselli ettiğime inandırmak olduğuna karar verdim. Giderken de aklım hep buradaydı, dönerken de... Aslında başlangıçta herşey normaldi ancak bir süre sonra bazı sebeplerden ötürü yazmaktan uzak kalacağımı anlayınca ay o bendeki nasıl bir yıkılmışlıktır öyle, üç- beş gün zombi modunda gezdim(!) Tabi yazmaktan uzak kaldım ama özünde blog yazmaktan uzak kalmış sayıldım. Baktım bu iş böyle olmayacak ve bir de malum yoğunluklar da kendisini göstermişken işi abarttım(!) ve herşeyden uzaklaştım. Niye böyle yaptım bilmiyorum. 😁
Eh, hal böyleyken internetin cilvelerine değinmeden hiç geçer mi bu yazı, geçmeez! Aman efendim bildiğiniz klişeler; 'internetle de olmuyor internetsiz de', 'hep aklımda hiç uzaklaşamıyorum', 'nasıl da alışmışım elimin altında' vs... Ama yalan yok, instagramı ayrı bir özledim yahu!
Madalyonun diğer tarafında aslında oldukça yorgun bir ben var. Evet, yaşlanıyorum ve bunu sindire sindire hissediyorum sanırım. Şaka bir yana beynim de en az bedenim kadar yorgun. Sanırım bu yüzdendir onca şeyden uzak kalabilmeye katlanışlarım... Dün gece de bunları düşünüyordum sonra bir anda 'amaan sanki çok da mühim bir mesele' dedim kendi kendime. Sonuçta benim birşeylerden uzak kalışım evrende bir bozulmaya falan yol açmayacaktı değil mi?! 
Neyse çok uzatmayacağım çünkü bu yazıda sadece 'döndüm' yazmak bile beni çok rahatlatacaktı. Şükür ki döndüm, dönmeyi istedim. Çok şeyden uzak kaldım biliyorum ama bu bile içimi rahatlatıyor açıkçası çünkü sabırla, merakla arayı kapatacağım çok şeye sahibim. Ve umuyorum en kısa süreyle de bunu gerçekleştireceğim...  💃

Tepkiler:

10 yorum:

  1. İyi ki geldin:)) Ben de nereye gitti bu şef diyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de gitmeyi hiç istemiyordum vallahi :))

      Sil
  2. Gitmiş miydin ? :)
    Şaka bir yana hoşgeldin.şu biz cepten girenler için related links eklentisi kaldır n'olur.
    Ben inste @profesyonelkaybeden olarak bulunmaktayım.ekle eklesinler falan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :))
      Ah evet unutmuştumm çok iyi oldu bu hatırlatma teşekkür ediyorum.
      Oo eklensin tabi hatta eşe dosta duyurayım :P

      Sil
  3. Ruhuna biraz ara vermişsin. Umarım iyi gelmiştir.
    Ve hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, umarım öyle olmuştur. Hoşbuldum teşekkür ederim :))

      Sil
  4. O zaman hoşgeldin 😄 Instagramda adın ne takipleşelim ben de yeni katıldım 😄 @onerimakinesi olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm teşekkür ederim :D Benimki kişisel hesap ama blog için açılan instagramları da seviyorum açıkçası :) Hemen ekliyorum..

      Sil
  5. Hoş geldiin! Sen artık döndüğüne göre en kısa zamanda mektubunu postalarıım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm teşekkür ederim :) Ben de dün kendime aynısını dedim, umuyorum en kısa zamanda postalarım ben de.. :))

      Sil