22 Ağustos 2017 Salı

Mim: İşte Bütün Mesele Bu

Yapmam diyenden korkacaksın arkadaş, der der ama öyle zamanlar olur ki kendisini içinde buluverir. Ben gibi... 👀
Mim olayından uzak olduğumu içinde bulunduğum ilk mimde dile getirmiştim. Evet çok eğlenceliydi ama ben yine de bu olaya bir tık mesafeli hissediyorum kendimi. Demişken hoop tazecik bir mimin içinde kendimi görüverdim. 😁 
Belki de blog dünyasındaki en genç isim olan ve azmini göz ardı edemeyeceğim Blue Things blogunun can vereni, pek sevgili Aysel' di mimleyen. Fakat mim de mim olmuş yahu, üzerine etraflıca düşünülmüş belli ki... Halen nasıl yapacağım konusunda bir fikrim olmasa da kendisine teşekkürlerimi ileterek başlıyorum. 😄 



*daha önce bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum 😄



  • Herkesle tanışmışlığı olan blogger?
Al işte ilk maddeden çöküş! Aynı cevaplar olmasın diyorum ama buna verebileceğim tek cevap, DeepTone. Kendisinin yardımseverliği, ele aldığı konuları, okudukları, dinledikleri ya da tavsiyeleri hakkında bilgi vermeme gerek yoktur değil mi?


  • Blog dünyasının üç kütüphanesi?
Ben her maddede böyle tökezleyecek miyim(!) Say say bitmez çünkü herkes okuyor, okuyor ve okuyor. Yine de üç isim vermeliyim.
Beyda' nın Kitaplığı ilk tercihim. Hem kitapları takip eden hem de okuduktan sonra yorumlarını bizden esirgemeyen bir isim. Okumak istediğim, bu da varmış dediğim çoğu kitabı kendisinin blogunda görmek keyif verici...
Kağıt Salıncak ciddi anlamda aklımın kaldığı kitapları okuyan bir isim. Bazen hemen okumak için içim nasıl gidiyor belli değil! 
Kitap Eylemi de takipte olmaktan memnuniyet duyduğum nefis bloglar arasında benim için. Bol bol kitap, daha ne olsun!


  • Blog dünyasının en tatlı anneleri?
Hepsi tatlı hepsi. 
ANNESİNİN PRENSESİ hem kıpır kıpır, bilinçli, eğlenceli hem de bir anne! Her yazısında samimiyetini en derinden hissediyorum ve bu enerji dolu karakterini seviyorum.
Eylül Annesi çok yakınlarda minik hanımefendinin doğum gününü kutlamıştı ve herşey pembeyken o şirinliğe içim gitmişti doğrusu.
Şapşik Anneden Notlar da bilinçli anneler yolunun yolcusu. Ve göz ardı edilmeyecek kadar süredir de blog aleminde. Samimi dili sayesinde çoğu yazısında tebessüm etmişimdir.


  • Sohbeti en tatlı üç blogger?
Ay herkesin sohbeti ballı kaymak vallahi! Bu nedenle bu maddede bir ayrım yapmak istemiyorum. Takip ettiğim her blog bir hayat, bir sohbet kaynağı benim için.


  • Her konudan yazan blogger?
Açıkçası ben her konudan yazılmasını seviyorum, yani böyle içten geldiği gibi olunca daha bir keyif veriyor bana. Buraya eklemek istediğim ilk isim sevgili Ece Abla. Tecrübeleri ve hayata bakış açısı dikkatle okunacak cinsten. Diğer bir isim MECZUP. Genç arkadaşımın hayatı sorgulayan yazılarının yanı sıra verdiği dizi- film tavsiyeleri de ön planda. Son olarak da Ivır Zıvır Enstitüsü benim gerçekten sıkı takibimde olan bir blog. Güzel konulara değindiği yazılarını ayrı bir keyifle okuyorum.


  • En bakımlı üç blogger?
Özel bir tercihim olmayacak çünkü benim için makyaj- bakım ya da kozmetik adına yazılar yazan her blogger bakımlı kategorisinde...


  • Önerilerine güvendiğim üç blogger?
Yahu bu sorular nasıl zor böyle! 😤 
- Tabiki ilk sırayı Öneri Makinesi alacaktı değil mi? Kendimi blog dünyasında onunla tanışmış biri olarak şanslı görüyorum açıkçası. Çok özgün, cool ve uyumlu bir tarza sahip ki en güzel yanı da bu...
- Sevgili Sibelynka olmadan bu maddenin bir anlamı olmazdı. Hem film hem kitap önerileri tam acil durumlarda yetişecek cinsten. Akıp gidiyor vallahi.
- Ve tabiki Blog Tecrübem de unutulmamalı. Blog dünyasına dair çoğu bilgiyi kendisinden edinebildiğim için teşekkürlerimi sunuyorum buradan.


  • Öykü dinlemeye, kahve içmeye giderim dediğim bloglar?
Bu liste sabaha kadar uzar çünkü ben sürekli birilerine gider dururum ki! Bu nedenle olabildiğince sınırlandırma yaparak, blog dünyasına adım attığım ilk zamanlarda desteklerini hissettiğim iki isme yer vermek istiyorum; Momentos ve Kafka' ya Mektuplar. Birisi kendime fazlasıyla benzettiğim bir isim, diğeri ise meslektaşım. Bu nedenle çaya, kahveye, öyküye ya da herhangi birşeye hiç düşünmeden giderim. 😊


  • Yeni olsa bile kolay alışılan, samimi olan üç blogger?
Hmm, bir düşünelim. Bu maddeyi biraz değişime uğratıyor ve benim için yeni olan ama samimi olanlar şeklinde değiştiriyorum. Bu defa da liste uzun olacak sanki. 😁
Riri' nin Rorosu' nu geç keşfettim diye nasıl üzülmüştüm zamanında. Ama iyiki de yolum düşmüş, içinden geldiği gibi aktardığı yazılarını, yorumlarını, değerlendirmelerini çok seviyorum.
Ezgi gerçekten blog dünyasında koşa koşa takip edilecekler listesinde. Hem becerikli hem donanımlı ve eminim oldukça güler yüzlü. Şuan aktif bir çekiliş halinde, eğer halen takipte değilseniz diyorum... 😉
Delinin Delisi Bir Deli ismini yazarken bile beni güldürebilmeyi başaran bir blog doğrusu. Challenge yazısı ben dahil olmak üzere çoğu kişiyi gaza getirmiştir diye düşünüyorum. Ha bir de ona 'Fri' diye hitap etmesi çok zevkli.
Huzur Heryerde benim için ayrı bir öneme sahip. Neden? Çünkü hayatımda ilk defa şans bana da göz kırpıverdi onun sayesinde. Duymayan kalmamıştır ama ben tekrar yazmak istiyorum; hediyeleşmeyi çok seviyor ve buna el emeklerini de dahil ediyor. Üstelik bu çekilişler hız kesmek bilmiyor!
Senden Benden Bizden ile ilk tanıştığım yazıda benliğimden birşeyler bulduğumu farketmiştim. Özellikle Osmanlıca serisi çok ilgimi çekiyor, harika bir fikir bence. Tabi samimi muhabbetini de es geçmemek gerek.


  • En doğal blogger?
Ayy bu ne güzel madde öyle. Aslında yazmak istediğim çok isim oldu ama ben bu koltuğu Arada Saçmalamak Lazım için bırakıyorum. Doğallığın, kahkahanın blogger şubesi olur kendileri! 😃


  • Anime delisi olan iki blogger?
Yine zorlandığım bir madde daha. Sanırım burada tercihimi Ziel Shindo yönünde kullanacağım. Çünkü bence kelimenin tam anlamıyla bir tutkun...


  • Kendine benzettiğin üç blogger?
Şaka maka son maddenin zorluğu vurucu olmuş. 😃 Her blogda, her yazıda ya da her hayatta kendimden bir kırıntı bulabiliyorum aslında. Yani 'işte bu da tam ben' dediğim spesifik bir blog yok. Çünkü bazen yeni tanıdığım bloglarda bile o hissi alabiliyorum... 

Okuyan herkes mimlenmiş sayılsın bu defa. Üzerine etraflıca düşünmek gerek ama bloglar arası etkileşim adına faydalı olacağını düşünüyorum. 😊
Tepkiler:

50 yorum:

  1. şu fare imlecine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, onu ben de çok seviyorum :)

      Sil
  2. Çok zorlayıcı bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Aha mim hemen okumam lazım diyerek geldim. Mim yazılarını yazmak zor ama okumak ayrı bir Keyifli. Okurken blogları da yeni sekmede açtım durdum. Yukarıda yığıldılar. Hepsine bakacağım. Önce yorumu yazacaktım ama dayanamayıp bir kaçına baktım bile. Teşekkür ederim şefim. Bana yeni dünyalar gösterdin. ^^

    Adımı görünce ise yaşadığım şoku anlatamam. Bu ben değilimdir diye tıkladım. Ekrana baktım bir süre. :D Benim için bir mimde adımın geçmesi hayaldi. Hayali geçtim hiç aklıma öyle bir ihtimal gelmedi. Çok teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi ya ben de öyle oluyorum, ismimi görünce bir şok dalgası geliyor :D
      Etkileşim adına kuvvetli bir mim gerçekten, azmettim ve yaptım! :D Umarım keyifli yolculuklar olur..
      Ben de teşekkür ediyorumm ;))

      Sil
  4. Ama çok tatlısın :) Çok teşekkür ederim benim hakkımda yazdıkların için.Kucak dolusu sevgiler benden!!! Bir kaç blog var şimdi senin mimde okuduğum hemen uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, bir o kadar kucak dolusu sevgiler de benden :))

      Sil
  5. Aaa, mimi hemen yapmışsın. İmrendim doğrusu. ^_^ Çok da güzel yapmışsın, emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekledikçe üşeneceğimi düşündüm. :D
      Teşekkür ediyorumm ;)

      Sil
  6. Önce Aysel şimdi sen vallahi ağlayacağım artık :). Ne güzel şeyler okuyorum, çok teşekkür ederim. Asıl ben çok şanslıyım senin gibi birçok blog arkadaşım olduğu için, canım benim. Çok teşekkürler :). Bu mimi maalesef ben pas geçiyorum çünkü çok zor :(, ama fikir harika. Aysel'i bir kez de buradan tebrik edeyim :).

    Cevaplara gelince ilk soruda herkesin aklına aynı isim geliyor herhalde :). Ben de Deeptone derdim. Onun dışında birçok isim de tutuyor :). Eline sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim, ne mutlu bana! :)
      Gerçekten zor ama orijinalliğini es geçemedim. Ah o sorulara seçim yapmak nasıl da düşündürdü, hele ki kararsızsak :D
      Ben teşekkür ediyorumm :))

      Sil
  7. Ay ben bu mimde catladim yaa sayo adetlerini ya tasirdim ya sifirladim 😁😂 bir kaç güne yayinda olur

    Oy oyy bu ne güzel birseyyy. Ama cok mutlu oldum ben. Şefsin sen şeffff 😘 tesekkr ederim ca benm.hii bidee kalp kalp kalpp 💕😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yalan yok, ben de çatlamıştım :D
      Teşekkür ederim yaa kalbin en büyüğü, en ışıltılısı benden sanaa! :D

      Sil
  8. Fri gibi ben de mimleri okumaya bayılıyorum. İçini merak ettiğiniz kişinin ortaya dökülmüş özel cevapları gibi geliyor. Yani amacım tabii ki röntgencilik değil ama yine de insan özel olana daha çok itibar ediyor galiba. :) Adımı görünce de şoka uğradım doğrusu. Samimi bulunduğum için havalara uçmadım değil, bence bu çok güzel bir iltifat. :) Ayrıca şunu da söylemeden geçmemliyim: Her yoruma karşı son derece özenli ve ilgili cevaplar yazıyorsun. Herkesin yapabileceği bir şey değil, sonuçta içten gelmesi lazım. Dolayısıyla asıl samimi olan samimi okuyandır diyorum ve bu da sen oluyorsun tabii ki. :) Benim çenem düştü galiba, o yüzden burada sonlandırayım.

    Tekrardan çok teşekkür ederim. Ayrıca bu mimi okumak çok keyifli ve bilgilendiriciydi. Bir sürü yeni blog yazarı öğrendim sayende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, galiba ben de mimleri okumayı yazmaktan daha çok seviyorum :D Yeni keşiflere, bilinmeyenlere ışık tuttuğu için keyif veriyor.
      Yorumları yanıtlamayı ayrı bir seviyorum sanırım ama dediğin gibi bununla ilgilenmek lazım. Elimden geldiği kadar diyelim.. :)
      Güzel yorumun için ben teşekkür ediyorum ;)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizden de bekliyorum o halde diyerek topu atmış olayım. :P

      Sil
  10. Öncelikle seni tebrik ediyorum. Gerçekten çok zor bir mim.
    Ve sen araştırmacı gazeteci titizliğiyle hepsini teker teker yazmışsın 👏

    Ve Sibelynka adını görünce ne kadar mutlu olduğumu tahmin edersin. Böyle düşündüğün için çok teşekkür ederim. Harika bir motivasyon oldu bu bana :)

    Çoğu blogu takip ediyorum ama arada bilmediklerim de varmış. Şimdi de onları ziyarete gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleydi, araştırmacı gazeteci, aa evet tam uydu buna hihi :))
      Çok teşekkür ediyorum, motivasyon sağlamasına da çok mutlu oldum o haldee :)

      Sil
  11. Ne kadar samimi bir mim olmuş :) Takip ettiğim isimleri görmekten mutluluk duydum ve keşfedilecek bloglar buldum. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, çok sevindim.. :)

      Sil
  12. Ne güzel bir mim olmuş.
    Blogunu yeni kesfettim.
    Banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ve hemen uğruyorum :) Sevgiler benden..

      Sil
  13. çok güzel cevaplar :) ama çok zor bir mimmiş, canım Aysel'im sağ olsun bizi de mimlemiş nasıl yapacağız bilemiyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorumm :)
      Vallahi ben yaptım bitirdim oh, şimdi keyifle mimleri okuyacağım hihi :D

      Sil
  14. kendimi okuyunca çok heyecanlandım :) teşekkür ederim, sayende bir sürü blog da tanımış oldum. ve tabi benim için düşüncelerine ayrı bir mutlu oldum. ay çok iyiyim şu an ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim o haldee, teşekkür ediyorum ben de :))

      Sil
  15. Blogumu görünce çok şaşırdım :) Asıl ben teşekkür ederim. Bu arada yeni bloglarda keşfetmiş oldum.

    YanıtlaSil
  16. Ya bu ne güzel bir mim olmuş. :) Yazıda kendi blogumun ismini görmek beni çok ama çok mutlu etti. Bunun için teşekkür ederim herteldenşef! :) Ayrıca bilmediğim, değişik blogları da keşfe çıkabileceğim, güzel bir mim. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ediyorumm, çok sevindim.. :)

      Sil
  17. Süper olmuş valla. Ben hala deli gibi düşünüyorum. Kolay gibi görünüyor ama kolay değil seçmeler ^.^ Bana da yer verdiğin için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seçmesi çok düşündürücü ama okuması keyifli :D
      Teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  18. Çok güzel cevaplar ve mim olmuş. İlk tercih olarak bana da yer verdiğin için çok teşekkürler. Mimi bende yapmak isterdim ama çok yakın cevaplar olacağından es geçiyorum ama yapmak isteyen arkadaşlar ve mimlenenler için hemen paylaştım. Çok teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ediyorum, sevgiler benden.. :)

      Sil
  19. Sevgili şef, herteldenşef :)
    Teşekkür ederim benim adımı da geçirdiğin için yazında. Ama bu zor mim' e hiç girişmeyeceğim. Seni de kutlarım güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  20. Bu mimi ben de yapacağım inşallah. Keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, beklemedeyiz o halde ;)
      Teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. Değişik ve cevapları bir o kadar uğraştırıcı bir mim'miş gerçekten de..

    YanıtlaSil
  22. İsmimi görünce öyle sevindim ki, çok teşekkür ederim. Bu günlerde biraz reading slumpta gibiyim, mimin beni heveslendirdi, hemen gidip kitap okuyacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper! Güzel bir geri dönüş sağladıysa ne mutlu bana, çok sevindim.. :D

      Sil
  23. Aaaaaa ,kendi adımı ve yorumunu görmek o kadar mutlu etti ki :')
    Çok güzel bir mim yazısı olmuş,ellerine sağlık!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimm, ben de teşekkür ediyorum.. ;))

      Sil
  24. Ne kadar emek vererek ve güzel yazmışsınız miminizi. Birkaç blog hariç diğerlerini keşfetme fırsatım oldu sayenizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o halde, çok teşekkür ediyorum.. :)

      Sil