17 Ağustos 2017 Perşembe

Yüz Yüze

Sonunda vakit bulabildim de günlerdir bekleyen bu yazımı yazmak için klavye başına geçebildim, pek mutluyum ah! 💃
Ben aslında oldukça şanssız bir insanımdır. Ama öyle genel anlamda şanssızlık değil bu. Hani kimisi vardır en uç noktalarda ya da en akla gelmedik yerlerde ne yapar eder işin içinden çıkar, sonra da olay unutulur gider böyle mis gibi. İşte o ben değilim, hem de hiç! Şanssızlık bende nefes almak gibi birşey...
Gel gelelim blog dünyasında ikamet etmeye başladıktan beri minik- naif çekilişler çok hoşuma gidiyordu. 'Ben kazanacağım, görürsünüz ni ha ha!' değildi de o aktifliğin içinde yer alabilmekti belki de hoşuma giden. Tabi şansımın gidişatını kabullendiğim için de gelen bir rahatlık... İki kişilik bir çekiliş yapılsa ben yine kaybeden taraf olurum, tecrübeyle sabit. 😁 Fakat sonra birşeyler oldu(!) ve pek sevgili Huzur Heryerde' nin düzenlediği bir çekilişte kendimi kazanan olarak buldum ve umuyorum şansımı da kırmış oldum. Kendisine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum; hem düzenli olarak yaptığı çekilişlerle hareket kattığı için hem de kitabı ulaştırmadaki 'muazzam' hızı ve ilgisi için. Ve tabi güzel notum için de. ❤ Bu açılış faslını daha fazla uzatmadan kitaba geçsem iyi olacak...
Yaz mevsimi sağolsun beynimizden alevler çıkartmamızı sağladığı için kitap tercihlerimi genelde polisiye/aksiyon türünden yana kullanıyorum. Kim kimi öldürmüş, katil uşak mıymış, parmak izleri oraya nasıl gelmiş falan derken zaman da akıp gidiyor. Hatta -belki çok kalıplaşmış olacak ama- Agatha Christie dışına çıkmıyorum da denilebilir. İşte bu yüzden bu kitap imdadıma yetişti, ballı kaymak oluverdi resmen! Böylesi bir romanın göz ardı edilmeyecek kadar emekle hazırlanmış olması da içimi oldukça ısıttı. 
Aslında bu kitabı alanında başarılı yazarların kendi kahramanlarını uyarlamaları olarak nitelendirebilirim. Hatta her öykünün başında o öykünün hazırlanışına dair, yazarların kahramanları harmanlayışlarına dair geçirdikleri süreçler de okuyucuya sunulmuş. Bu fikri de sevdim.
Normalde polisiye romanları için en fazla üç gün ayırırım çünkü açıkçası ara vererek okuduğumda hikaye bende yarım kalmış hissi uyandırır. Bir de tek nefeste okuması daha bir zevkli oluyor yahu! Ancak kitap elime ulaştığından beri bazı mecburi yoğunluklardan dolayı bu süreç biraz daha uzamış oldu. Ama bana kalırsa bir gecede okunup bitirilebilecek bir kitap. 😉
Huzur Heryerde her pazartesi düzenli olarak çekiliş duyuruları yapıyor, hediyeleşmeyi çok seviyor. Böyle fırsatları değerlendirmekte fayda var... ✌ 
Tepkiler:

22 yorum:

  1. Polisiye romanlarını ben de pek severim. Zaten okuması da tek solukta olacak ki tadını öyle alasın. Agatha Cristie'nin romanlarıyla lisedeyken tanışmıştım. Bir romanını bitirdikçe kütüphaneye gider bir diğerini alırdım. Ne günlerdi! :)
    Şansın yaver gitmiş. :) Bence bu durum bir sonraki güzel kapıların ardını da açar belki de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett aynı fikirdeyim, tek solukta en güzeli :)
      Umarım öyle olur, çok teşekkür ediyorumm.. :)

      Sil
  2. Tebrik ederim. :) Benim çekilişimde olmasa da bir başka çekilişle şansın açılmış. :) Bana da pek çıkmaz valla ben de o şanssızlar arasındayım. Darısı başıma :) Sayende bir blogla daha tanışmış oldum hem daha ne olsun. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kitaplarda aklım kaldı, en kısa zamanda okuyacağım vallahi :D
      Biz şanssızlar için bazı şeyler zor ama evet darısı başınaa ;)
      Çok teşekkür ediyorum sevgiler benden..

      Sil
  3. Samimi bir yazıydı. Şansın açılmıştır dilerim herteldenşef :) Polisiye romanları severim. Mike Hammer okudum bir zamanlar, heyecanlıydı. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olmuştur Ece Abla, çok teşekkür ediyorum. :) O heyecanı hepimiz seviyoruz ne güzel..
      Sevgiler benden :)

      Sil
  4. Aa o şeytanin bacagini katur kutur kiranlardan digeride senmisin 😁 bende kirdim sonunda. Bende en kısa zamanda böyle bir tesekkr yazisi yazmayı düşünüyorum. 😄 Devamini dilerim kalp kalp emoji 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırdık kırdık çok iyi oldu, içimiz rahatladı yahu! :D Devamı da olur umarım..
      Yaa asıl benden koccaman kalp emojii :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evett darısı başına, teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Hep böyle güzel devam etsin şansın :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy canım böyle bir yayın hazırladığın için çok teşekkür ederim. Kitabı beğenmene çok sevindim. Dediğin gibi bir aksilik yaşamazsam her pazartesi çekiliş yapmayı istiyorum. Hediye vermeği almak kadar çok seviyorum:)) Gerçekten mutlu ediyor beni insanları biraz olsun mutlu edebilmek buna katkımın olması paha biçilmez. Sevgilerimi sunuyorum herkese:)) tekrar keyifle okuman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyet böyle güzel olunca karşılığını vermek de lazım, ben teşekkür ediyorumm çok keyif aldım :))

      Sil
  8. Kitabın kapağı muhteşem yalnız! ^_^ Kitabın teması da hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışı kadar içi de çok güzel, hem de dikkatli okunursa ufak dokunuşlara bile sahip.. ;)

      Sil
  9. Kitabın içi de dışı da ilgimi çekti, çok güzel. Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçi, dışı, sağı, solu hep güzel vallahi. Teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  10. Ne güzel hediyeni güle güle kullan. İyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil